Ruilen en retourneren

Wij hanteren een simpele regel: Niet goed, geld terug.

Hoe kan ik mijn bestelling ruilen of retourneren?
Heb jij je bestelling ontvangen, maar ben je er om wat voor reden dan ook niet blij mee? Dan zijn er 2 opties:

1: Ruilen
Je vind het product heel mooi, maar wilt liever een andere uitvoering, bijvoorbeeld een andere kleur of opdruk, dan klik je onder aan de homepage op retourportaal. Binnen het retourportaal wordt je stap voor stap uitgelegd hoe je je pakket aan kunt melden voor retour en waar je jouw inleverpunt kunt vinden.

Stuur ons een e-mail of stop een briefje in de doos waarop je aangeeft wat voor product je graag retour zou willen ontvangen. 

Nadat we je pakket hebben ontvangen zorgen wij dat je een vervangend product naar wens opgestuurd krijgt.

2: Retourneren
Om wat voor reden dan ook wil je je bestelling retourneren.
Dat mag. Geef dit dan wel binnen 2 weken na ontvangst jouw pakket op via het retourportaal en vervolgens stuur je je pakket naar ons op. 

Krijg ik mijn geld terug?
Ja.
Maar er zijn een aantal criteria waar je aan moet voldoen:

Het pakket moet in originele verpakking verzonden worden en onbeschadigd geretourneerd zijn.

Is dit gelukt?
Dan krijg je zonder vragen je aankoopbedrag weer terug.

Let wel:

De verzendkosten zijn altijd voor jouw rekening.

Alleen in het geval van ruilen nemen wij de verzendkosten voor een vervangend product voor onze rekening.